Søndag, den 23. april 2017. Hjem til Aarhus

Jeg havde sovet tungt i løbet af natten, men allerede 5:30 lød det over højtaleren, at vi godt kunne stå op. Martin, min kupékammerat, havde hentet morgenmaden, da jeg kom tilbage fra morgentoiletet. Morgenmaden er ikke blevet bedre, bare fordi et nyt selskab driver turen, men der var kaffe. Så snart vi var inde på banegården i Hamborg-Altona, blev vi smidt ud og vognene med køretøjerne kom meget hurtigt ind også, så jeg var vel afsted ved 7-tiden. Vejret var nogenlunde, men efterhånden, som jeg kom op mod grænsen blev det koldere, vådere og mere blæsende. Hjemmeværnet vinkede mig bare videre ved grænsen, så jeg kunne let have en illegal indvandre med i topboxen. Jeg holdt ind ved motorvejscaféen Årslev ved Aabenraa. Jeg var gennemkold og blev der mere end en halv time, mens jeg spiste min anden morgenmad denne dag.

Så var det videre mod Aarhus. Turen gik sådan set fint, men jeg blev igen kold, så straks jeg kom hjem ved 11:30-tiden, gik jeg under den varme bruser.

Det har været en fantastisk tur og jeg tager af sted igen, så snart jeg ser mit snit til det. Så hører du nærmere fra mig. Tak for denne gang.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Torsdag, den 13. april 2017, På vej til Valpolicella

Tirsdag, den 18. april 2017. Til Barbaresco

Torsdag, den 20. april 2017 - Mod Schweiz